Szerokie możliwości diagnostyczne oraz zaawansowany technologicznie sprzęt pozwalają nam leczyć zęby pacjentów zgodnie z najwyższymi standardami. W Pracowni Stomatologii Mikroskopowej Dentallica specjalizujemy się w leczeniu endodontycznym. Zapraszamy do współpracy lekarzy stomatologów, których pacjenci wymagają leczenia z wykorzystaniem mikroskopu stomatologicznego. Skierowanie dostępne do pobrania w zakładce „Dla lekarzy”.

Kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z mikroskopem stomatologicznym pozwala nam na leczenie z sukcesem także skomplikowanych przypadków. Oglądając zęby i jamę ustną w powiększeniu mikroskopu szybko diagnozujemy pierwsze oznaki próchnicy, chorób przyzębia i zmiany w obrębie błony śluzowej. W zabiegach z zakresu mikrochirurgii wykorzystujemy mniejsze narzędzia i cieńsze szwy, co wyraźnie skraca czas rekonwalescencji i zmniejsza dyskomfort pacjenta.

Leczymy bez bólu. Zastosowanie znieczulenia pozwala uzyskać wysoki poziom komfortu dla pacjenta. Stosowane w stomatologii substancje całkowicie znoszą ból podczas zabiegu, nawet w 99 procentach przypadków. Najczęściej stosowanym w stomatologii typem znieczulenia jest znieczulenie miejscowe, rzadko ogólne (narkoza). Znieczulenie miejscowe eliminuje uczucie bólu poprzez zablokowanie przewodnictwa impulsów w nerwach obwodowych. Przeciwwskazania do podania znieczulenia stanowią m.in.: niewydolność mięśnia sercowego, arytmia serca, choroba wieńcowa, nieuregulowane nadciśnienie, ciąża, nieuregulowana cukrzyca, przyjmowanie leków psychotropowych, nadczynność tarczycy.